Natłok codziennych obowiązków powoduje, że nie możesz skoncentrować się na istocie swojej działalności ? Pragniesz zająć się realizacją swoich celów biznesowych, ale brakuje Ci czasu?

Moją misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw wykonując dla nich część codziennych obowiązków.

Na co dzień wspieram swoich Klientów w czynnościach administracyjno-biurowych, koordynując całe projekty jak również realizujac poszczególne etapy zleconych zadań.

 

Dzięki temu przedsiębiorcy mogą skoncentrować się na zasadniczych celach swojej działalności i kluczowych kompetencjach organizacji. Pomagam również wprowadzić sposoby usprawniajace prowadzenie biznesu.

 

Stawiam na ciągły rozwój oraz zwiększanie wykorzystania własnego potencjału.

Każdego dnia poszerzam swoją wiedzę, by zaproponować jak najlepsze rozwiązania dla Ciebie i Twojego Biznesu.

Od 2019 

Moją misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw wykonując dla nich część codziennych obowiązków.  Na co dzień wspieram swoich Klientów w czynnościach administracyjno-biurowych, koordynując całe projekty jak również realizujac poszczególne etapy zleconych zadań.

 

 Jestem:

 

  • nastawiona na rezultaty – najlepsze dla Ciebie i Twojej sprawy,

  • samodzielna – jeśli tylko mi pozwolisz, wychodzę z inicjatywą konkretnych działań,

  • odpowiedzialna – zaufaj mi, nie potrzebuję kontroli,

  • zaangażowana – Twój problem, to także mój problem,

  • opanowana – zwłaszcza wtedy, gdy pojawiają się problemy i trzeba gasić pożary,

  • konsekwentna – działam od początku do końca w myśl przyjętych założen. 

 

 

Cześć, tu Paulina,

 

Z zawodu jestem specjalistą ds. administracji i logistykiem. Ukończyłam również studium o specjalizacji bezpieczeństwo i higiena pracy. Zyskując tym samym kwalifikacje w zakresie zarządzania bezpieczeństwem w środowisku pracy.

Od początku swojej kariery zawodowej jestem związana z administracją biurową.

Swoje pierwsze doświadczenia zdobyłam pracując w kancelarii w dużej lubońskiej firmie.

To między innymi tam nauczyłam się, jak ogromną rolę odgrywa moja praca i zaangażowanie.

Które przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania spółki. 

Po ukończeniu stażu, rozpoczęłam pracę  jako asystentka biura regionalengo i pracownik działu rekrutacji w dużej Ogólnopolskiej korporacji.

Mój czynny udział w zarządzaniu 10 osobowym zespołem dał mi możliwość poznania jak kluczową rolę w zyciu odgrywa komunikacja. To właśnie stała i przemyślana komunikacjia pozwala na zbudowanie środowiska opartego na zaufaniu i odpowiedzialności.

 

 

Jednak Chcąc pogodzić macierzyństwo z rozwojem osobistym, postanowiłam rozpocząć pracę jako wirtualna asystetnka. Dzięki umiejętności zarządzania czasem i konsekwetną organizacją zadań, udało mi się połączyć pracę z życiem rodzinnym.

Pracując jako wirtualna asystenkta, pozyskałam ogrom wiedzy, który wykorzystuje każdego dnia w różnych dziedzinach życia nie tylko zawodowego.

Ciągle się dokształcam, lubię poznawać nowe rozwiązania i nowinki technologiczne.

Prywatnie fanka rozwoju osobistego, miłośniczka rękodzieła artystycznego i kocich nosków.

 

Wieloletnie doświadczenie na stanowiskach biurowych przybliżyło mnie do opracowania efektywnych metod pracy. Poznałam również sposoby, które pozwoliły mi zmaksymalizować efektywność moich działań.

Wieloletnie doświadczenie na stanowiskach biurowych przybliżyło mnie do opracowania efektywnych metod pracy. Poznałam również sposoby, które pozwoliły mi zmaksymalizować efektywność moich działań.

Jestem współpracownikiem, który niczym szara eminencja wspiera świat Twojego Biznesu. Zdejmę z Ciebie ciężar papierkowej roboty, przypilnuje ważnych terminów czy wynegocjuje dla Ciebie najkorzystniejsze warunki handlowe.

Uwielbiam widzieć efekty swojej pracy, oczami swoich Klientów.

 

Paulina Markowska-Konarczyk

 

SKORZYSTAJ Z BEZPLATNEJ KONSULTACJI

 

Zapraszam Cię na bezpłatną 15 minutową konsultację podczas, której omówimy możliwości współpracy.

NAPISZ DO MNIE 

 

Napisz do mnie e-mail biuro@asystentkawtwoimbiznesie.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

 

  • przygotowywanie umów i innych dokumentów (we współpracy z działem prawnym, biurem rachunkowym),

  • przygotowywanie zestawień (Excel) oraz prezentacji (PowerPoint),

  • przygotowywanie grafik w Canvie, Trello,

  • przygotowanie tekstów na blogi i strony internetowe,

  • przygotowywanie baz danych z potencjalnymi kontrahentami,

  • przeprowadzanie procesu rekrutacji,

  • negocjowanie warunków umów handlowych,

  • rozpatrywanie reklamacji,

  • kontakt z najemcami, wystawianie faktur,

  • zapewnienie sprawnej obsługi biura, współpraca z biurem rachunkowym i działem kadr,

  • zarządzanie korespondencją przychodzaca i wychodzaca,

  • prowadzenie terminarza spotkań,

  • zagadnienia kadrowe i administracyjne.

 

Moje dotychczasowe doswiadczenia 

Paulina Markowska-Konarczyk

 

Asystentka w Twoim Biznesie

601-232-788

biuro@asystentkawtwoimbiznesie.pl

 

ul.Wandy Rutkiewicz 14

62-030 Luboń

 

Polityka prywatności

 

 

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!